Någon som vill dela njure med mig?

2014-03-08 @ 16:36:31
Om ni kanske tror att jag är död, pågrundav min minst sagt bristande bloggning, så tror ni fel! Jag ligger däremot på min dödsbädd. I vanlig ordning skjuter jag upp mitt skolarbete, så efter en skön vecka på Gran Canaria så hade (och har) jag en hel del att ta tag i. 
Hemlängtan har minskat, även om den kommer och går.  Kan vara det otroligt fina vädret som anlänt till Madrid som schasat iväg den! Större delen av veckan har Colegio Escandinavos gymnasieelever lapat sol vartenda lediga minut, temperaturerna har legat kring 20+ och det är ju inte helt fel. Planen för Elin Andersson nu är dock att ta tag i sitt liv så att hon också kan njuta till fullo. 
Däremot måste hon ges en guldstjärna för sin minst sagt hjärtmodiga handling idag, hon skrev nämligen upp sig för organdonation. Kommer ni behöva er kropp efter döden? Inte? Varför inte rädda livet på en annan människa genom att skriva upp er för donation här. Tog ej många minuter!
 
Efter dagens pluggande väntar ett trevlig matstund med några classmates, lovely. Skall försöka uppdatera mer i fortsättningen, men vardagsliv är vardagsliv (tråkigt), även i Spanien.  Hasta Luego
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra där, Elin! Check på mig med. Krya på dig och kämpa på <3

2014-03-09 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0