Carpe Diem

2014-03-18 @ 17:15:52

Sitter ute på min balkong och njuter av den sista utlovade värmen (tills nästa gång…) Mina kompanjoner Mr. Kaffe, Fru pepparkaka, och hen kondenserad mjölk joinar mig och jag måste säga att vi utgör en ganska bra kombo. Sitter och tänker på att vi imorgon har bott 2 månader i Madrid, rätt sjukt. Försöker komma på vad jag har gjort under den här tiden och kan inte komma på en endaste sak. Eller jo, men mycket av tiden har gått åt här i Alcobendas/Sanse och det är ju rätt onödigt när man har centrum en tågresa bort. Oh well, idag är det ingen vanlig dag utan det är Vendela och Antons födelsedag så ikväll ska vi fira dem och äta på Holywood, helt OK.

 En annan favorit, jordgubbar! Köper och äter i snitt 3-5kg/vecka...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Sugen på att läsa en nystartad blogg med blandat tävling, island och tonårsliv? Klicka in på våran blogg :)

2014-03-24 @ 20:39:52
URL: http://teamsc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0