The Final Countdown

2014-01-09 @ 07:25:00
Idag är en mycket spännande dag. Det är nämligen endast 10 dagar kvar tills The Europeclass™ SA2H släpar sina arslen ombord på 3 stycken flygplan som ska ta med dem ut på deras livs resa... 

Och hur känns det då? Med handen på hjärtat känns det stressigt. Resnerver? Svårt att förbereda sig? Rädsla för spanjorer? Nej. Det är nämligen såhär att jag, Elin Andersson (även kallad mästerprioriteraren) har i denna minut 3 prov och 2 uppsatser att göra färdigt innan det kan börja tänkas på någonting som Madrid. Till måndag ska jag kanske nämna också. Och i helgen har jag planer så jag vet inte riktigt hur detta ska gå ihop då mitt lugna psyke och stress inte sammarbetar särskilt bra. 
 
 
 
Låter Andy tala för mig, ha en goood dag allesammen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0