Teatro Kapital, tacos och kanelbullar

2014-02-23 @ 23:07:50
Märker att uppdatering här på min lilla blogg är lite lidande... Men nu har vi varit här i över en månad och vardagen börjar rulla på i ultrarapid. Trivs så otroligt bra här i Madrid och även om jag längtar till Sverige så skulle jag inte vilja byta ut något.

Igår var en otroligt angenäm dag. Mötte upp Vendela, Julia och Elsa för att inhandla tacogrejer, som vi sedan tillagade i Vendelas hus för att förtära. Blev så himla bra. Efterrätt blev IKEAs kanelbullar och jag tror inte det behöver någon närmre beskrivning, mmmmm! Tjejerna fixade sig inför kvällens utgång och jag åkte hem och gjorde detsamma. 
 
Förfestade inne på killarnas hotell och hemma hos en annan kille, för att sedan bege oss mot kvällens mål; Kapital. Kapital är Madrids största klubb med sammalagt 7 våningar med olika teman för varje del, väldigt  mycket människor! Efter att ha haft skitkul i några timmar tog somliga av oss tåget hem vid sju-tiden.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0