Mot flygplatsen!

2014-04-15 @ 18:10:09
Sitter i min spanska säg och är hur taggad som helst! Idag är dagen då Kristoffer och mina vänner kommer hit och jag ska snart möta upp dem på Barajas. De stannar till Söndag och vi ska föreviga varenda minut. Imorgon kommer dessutom familjen så denna semester blir kanske inte så lugn, men det ska bli kul att ha sina favoriter här i Madrid, om bara för blott en vecka(minus Veronica, vet att du är dålig på att läsa min blogg men jag kommer sakna dig vännen!!) Idag fick jag dessutom ett ljuvligt paket av världens bästa Sofi, en Khaleesitröja och Marabou, satt himla bra kan jag tala om.

Hasta Luego amigos
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Ha det för jäkla härligt!!

2014-04-16 @ 11:32:59
URL: http://londontrotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0