Hejdå lovet

2014-04-21 @ 23:39:16
Och hej bloggen!!

Har haft ett underbart lov här i Madrid, med världens bästa vänner, pojkvän och familjen min. Var tufft att säga hejdå till alla på flygplatsen igår, ville bara följa med dem hem. Ännu tuffare att åka metron hem, somnade på vid varje byte och efter dem, vilket resulterade till ett par missade tåg och uppvaknade på ett par stationer åt fel håll... Sov sedan ikapp hela dagen och hela natten och nu sitter jag här relativt levande. 

Nu är det bara två månaderkvar av denna resa, vilket känns helt sjukt. Vill verkligen försöka göra det bästa av tiden som är kvar, sköta skolan och livet och göra saker som gör mig glad. Samtidigt känner jag ingen sorg över slutet ändå, för under tiden här har jag lärt mig uppskatta det som finns hemma. Dessutom finns roliga saker framför mig, sista sommarlovet, min 18-årsdag, sista året på gymnasiet, livet... 
 
Buenas noches!
Dagens goda ting, 1. LINGONGROVA med min värdmammas hemmatillverkade chorizosmör, 2. PERFEKTA chokladbollar gjorda på importerad kakao, fiberhavregryn och vaniljsocker, 3. GRÖNSAKSPURÉ, även denna gjord av min värdmamma, ser ut som bebisföda och smakar himelskt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0