Skidåkning!!!!

2014-01-29 @ 06:30:00
 
Ja, även om Madrid är varmt jämfört med Sverige så ligger det mitt i hela Spanien. Här är ingen playa eller sommar året runt, men bara en timme bort finner du berg... med snö och minusgrader! Så idag åker Colegio Escandinavos högstadie och gymnasieklass bort och åker skidor. Ska bli huuur kul som helst, har nämligen aldrig åkt skidor i hela mitt liv så jag hoppas verkligen att allt går som det ska så jag kan ploga lite. Vet inte om det räknas som ett handikapp att inte kunna åka skidor som svensk. Strider mot normen gör det iallafall, men idag - no more outsider!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud vad roligt det låter! Kan se dig ploga ner för barnbacken med din svarta "stålmannen" käp ;-) Hoppas på lite bildbevis vad det lider!
Kramiz <3

2014-01-29 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0