El Nieve

2014-01-29 @ 23:58:59
Vet att ni alla hade velat se mig åka skidor men ack, det blev ingen åkning för min del idag. Väl uppe i bergen möttes vi av piskande vind och snöfall. Att det sedan var -5 och att en inte lyckades helt med sin vårjacka och hundra lager tröjor gjorde inte saken bättre. Trots att jag jättegärna ville åka skidor kändes det inte värt att riskera 400kr för något jag knappt skulle kunna åka i, så skidåkningen lämnades åt de mer erfarna istället och själv placerades man i värmen, skönt. 

Är återigen fascinerad av Madrid. Himla roligt att lämna ett regnigt Madrid för att 1 timme senare mötas av lätt snöstorm och minusgrader - och sedan åka tillbaka till behagliga 10+ och solsken. Här saknas bara en playa, sedan har Madrid allt - fantastiskt! 
 
Skönt för ögat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0