El fin de semana

2014-01-13 @ 00:44:14
Måndag 00.21, sitter vid mitt skrivbord, utmattad och apfrustrerad efter all matte jag räknat, Kristoffer ligger i sängen och kollar på Modern Family och snart ska jag joina honom. Ska bara skriva detta meningsfulla inlägg eftersom jag för en gångas skull känner att jag har någonting värt att berätta hehe. Here you go!
 
Fredagskvällen bjöd på en övverraskning! Hade bestämt myskväll med Matilda och Josefin men dem jäklarna lurade in mig på en resturang och vid ett bord satt fina vänner. Åt fondue tills vi sprack och sedan rundade vi av med ännu mer mys hemma hos Matilda i Eslöv, mmm-MMMMM-mmmmm-MMmhmhmhmh
 
 
 
Lördagen startades med jobb, min sista jobbdag innan jag åker till Madrid känns vemodigt. Skall dock till Stensäter både på onsdag och en liten stund på lördag för att säga farväl till alla, kommer bli jobbigt!
 
My och Molly a.k.a Mupparna, håller aldrig tyst och har alla tonårsproblem i världen men lördagar utan dem skulle också vara väldigt tråkiga lördagar ♥
 
Lördagskvällen spenderades med Ölyckebrudar, pizza och ett försenat julklappsspel (vissa traditioner måste hållas fast vid) Var inte riktigt på topp själv men mycket trevligt att träffa alla igen, händer inte så ofta.
 
 
 
Sen söndag, well, eftersom en annan inte riktigt lyckas med matten för tillfället (F+F=F) så väntar ett omprov för mig imorgon. Hade varit gött att kunna åka till Madrid med ett E i bagaget så man kunde gå vidare någon gång... Har pluggat endel men skiten sitter fortfarande inte och själförtroendet är inte på topp. Wish me good luck, kan behövas! Positivt med dagen är att jag släpat ner mina resväskor ifrån vinden och har börjat packa. En annan positiv sak är att jaghar världens bästa pojkvän som alltid stöttar mig och äger matematiska förmågor, hade inte haft en chans imorgon utan honom 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0