Be my valentine

2014-02-16 @ 23:49:13
I fredags var andra hjärtedagen på raken som jag fick spendera utan Kristoffer, men vad ska man göra när båda parter i ett förhållande har samma ambitioner om att bo utomlands? Anna fick bli min inhoppare.

Då vi har ett stort projekt i spanska om olika "communidades" (län/landskap) så valde jag och Anna att boka bord på en resturang som skulle servera mat typisk för just vårat landskap. Gick dit utan förhoppningar - Möttes av en slottsinspirerad byggnad, fontän och champange. Well, gick in och blev ännu mer amazed, gammaldags lyxig stil och livepianist som spelade klassisk musik. Som om inte det vore nog så verkade som varenda person i personalen komma direkt ifrån operan och bjöd alltså på inslag av operasång. Vi svalde blint alla hjärtans erbjudandet och sprängde min budget... Men trots det en väldigt trevlig upplevelse!
 
Bild på huvudrätten, hade det inte varit för perfekt oxkött som ovan hade jag nog varit vegetarian idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0