Ögonblicken man minns och meningsfulla ting del första trippen till London 2013

2013-11-20 @ 19:50:00
Då min pojkvän bestämde sig för att göra stickaivägetthalvårsgrejenochlämnaflickvännen hemma så var ju visiter ett måste! (och nu ska jag göra samma sak...) 


Så på sportlovet bestämde jag och mina bästa vänner oss för att göra en tripp till London, och det var en helt underbar resa!

Det bästamed resan:
  • Fria i storstaden, woho!!
  • Skithotell med partypeople som rökte marijuana dagarna i ända som grannar, det var mys
  • Alla ställen vi lyckades klämma in! Camden, Notting Hill, Oxford & Regent street, Hyde park, Piccadilly, Richmond och Warnerbros studios var några av de stället vi bockade av ifrån listan, och mer därtill, vi var ett par jäklar till turister!
  • Och såklart ett efterlängtat återseende med Kristoffer ♥
 
 
 
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0